Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av ingetstorstadsliv - 30 maj 2011 22:36

och snart är en månad till slut.

men denna månad gick mycket fortare än vad april gjorde.

Vilket är sköööönt!


HA, nu är ett delmål över på mitt lilla projekt, än så länge så går allt i min väg men som sagt jag har 2 mål kvar som jag ska försöka övervinna.

Och de är ju absolut inte dem lättaste bitarna som är kvar.

Vet att Cissi kommer att undra ihjäl sig nu, hon vill så gärna veta. *NJUTER*


Dagen idag har vart tuuung. tror de kan bero på helgens bravader. Ni vet "gammkärringen" orkar ju inte så mycket. Så att vara vaken en hel natt och samtidigt vara social de tar på, vill jag lova!


Nu blev skallen tom på saker som jag skulle skriva, eller tom är den inte men rädd för att om jag talar om vad som snurrar i huvet så låter jag som en jävla gnällkärring, vilket jag ju är men de är ju dumt att bevisa att ni faktiskt har rätt. =)


Jo, just de.. jag ska ju gå vårruset i morgon, spännande eftersom att de är första gången för jag, men tur man får gå med dem som kan de sen förrut.

Ska joina gamla arbetskamrater på Hemtjänsten så de ska bli spännande. =)


Nejdu, om man skulle ta och skutta in i duschen kanske och sen gå och sussa?

Tror de låter som en bra idé eftersom att natten igår blev ganska kort då jag gick till sara lååångt efter läggdags för mig!


Nej nu säger jag det vanliga....


PUSSHEJ!







Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards