Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av ingetstorstadsliv - 7 maj 2011 23:59

De är fortfarande lördag en stund till iaf.. ser att klockan snart slår 00.00

Jezzika var här ikväll och hjälpte mig med Cisco och tro de eller ej men de blir stoooora framsteg!

Riktigt trevligt, kul att se sådana förändringar så snabbt.

Så nu är de banne mig bara att jobba stenhårt!!

De SKA gå!


Men nu ska jag ta och hoppa till kojs och läsa lite skvaller.

Så Natti!


PUSSHEJ!

Av ingetstorstadsliv - 7 maj 2011 18:29

Helloj!

Idag är de visst lördag och denna lördag har tillbringats tillsammans med Familjen och varit i bagarstugan.

Vi "tjejer" har bakat med "grabbarna" har pysslat med att kapa upp ved.

Det gick väldigt bra!

Dock blev de inte färdigt idag utan dem ska fortsätta i morrn!


Ikväll blir de att åka och grilla med Jezzika. Det kan nog bli trevligt!

Hoppas bara att jag inte somnar innan.

nej, nu vart de stilltje in i skalln


Men iorrn blir det iaf vilodag för mig =) De kom å bli skönt!


nästa helg så blir det att vara fyllechaffis till Veronika så kommer då att tillbringa min lördagkväll i skeå stad! =)


Det var allt för nu tror jag, såååå


PUSSHEJ!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards