Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 3 maj 2011

HA!

Av ingetstorstadsliv - 3 maj 2011 21:46

Änteligen är de Maj, jag trodde aldrig de skulle byta månad eftersom att de kändes som att april aldrig skulle ta slut.

Och då menar jag verkligen aldrig!

Känns skitskumt varför skulle just den vara så otroligt jävla lång?


Hmm, kan ju kanske skriva av mig lite annat oxå som handlar om bara mig,

Jag mår inget vidare just nu, asså inte så att jag är sjuk eller något men känner mig down. Skulle nog behöva något som får mig att må bättre. Frågan är bara vad jag saknar i mitt liv? De är de jag inte kan komma på.

Men något är de....

jag kan inte riktigt sätta ord på mina känslor, det går som inte att utveckla mig mera... Jag skulle kunna skriva och berätta precis allt men det blir som fel.. Så de ska jag inte göra... Bättre att de ska vara lite happy-inlägg, så nu skiter vi i det här pch säger godnatt för idag och det sedvanliga.


PUSSHEJ!!


Av ingetstorstadsliv - 3 maj 2011 09:53

Sådärja, nu har jag kommit hem från jobbet och ska strax ta mig en prom med dogsen!

Försökte få tag på Jezzika men hon svarade inte,

Men iallafallafullafall vet inte om jag har berättat detta men jag har iaf fått fast jobb!

 KANONBRA!

Jag är skitanöjd.


Hmm, sen har de nog inte hänt så mycket mera innehållsrikt i mitt liv men det var ju allafall.

Sitter ocvh har lite nostalgi,ser på karlsson på taket. MYS!=)


Nej men nu säger jag Hejdå!

PUSSHEJ!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards