Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 27 april 2011

Av ingetstorstadsliv - 27 april 2011 21:23

Idag är de onsdag och denna vecka har gått superfort! ;S

Hade en helt fantastisk helg i Luleå, den blev bra fast jag glömde skorna hemma på köksbordet :/


Idag är det iaf Greys och snart blir det sängen för min del.

Vet inte om Micke ska åka upp till Luleå i morrn han hade ju tänkt åka idag men det bev inte av så kanske att han åker i morrn.

Jag jobbar ju i helgen så de är helt uteslutet att åka upp då...Fast vi skulle behövt åka på IKEA men som sagt eftersom jag är så jäkla dumsnäll så blir ju hemmet lidande.

Jag ska verkligen försöka slå slag i saken i morgon så det börjar se ut som ett hem igen, iaf för några dagar.

Måste tvätta oxå.. ojoj, listan är lång och jag har den liggandes på köksbordet så jag ska se den när jag går förbi.


Nejdu, nu ska jag kika lite på TV sen blir de sängen!

Så Natti!


PUSSHEJ

Ovido - Quiz & Flashcards