Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 25 april 2011

Av ingetstorstadsliv - 25 april 2011 21:19

Sådärja,nu är påsken över och denna påsk tillbringades i stort sett mest i biln, men då de innebar trevligt sällskap så var det helt okej.


Vi började med att åka till Skeå där grabbarna skulle käpa dricka och lite kläder för att vi senare skulle bege oss upp mot norr och avsluta våran resa i Lule där vi skulle fira bästaste Sofia som fyllde 20 <3


Men innan vi kom till vår slutdestination så ringde M och sa att mina skor stod kvar på bordet, vilket innebar att jag skulle behöva fira sofia i Oranga "foppa"-tofflor.

Även fast jag är frälst vid mina toffor så har jag faktiskt en gräns, och den gränsen var passerad.

Så det var bara att svänga in på ICA-Maxi på storheden för att käpa sig ett par nya skor. USCH!


Men tillbaka till det väsentliga, vilket jag känner att jag inte riktigt kan göra men Jag hade iaf en kanonkul kväll... TACK alla som var med och "invigde" mig på krogen, måste göras om =)


Nej, jag skulle kunna skriva om dagen idag men eftersom det finns risk att det kommer att hända mera saker idag som egentligen inte borde hända, därför så kan jag uppdatera i morrn, men dagen har mest bestått av Jobb och städa typ..

Nepp, nu ska jag se om jag kanske ska sova

Men inget bestämt ännu... =)


PUSSHEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards