Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 22 april 2011

Av ingetstorstadsliv - 22 april 2011 22:19

... och dans i folketspark!

nja, kanske inte riktigt de men men.. =)

De är iallafallafullafall fredag, och idag har jag vart ba duktig.

Började dagen med jobb och sen tvättade jag bilen, efter det så åkte jag hem vi rensade kylskåpet och åt frukost.

Efter frukosten bestämde jag mig för att färga håret och medan de satt i så gick jag över till syster en sväng <3


Kom hem och sköljde ur färgen sen blev de en dusch och syster komme hit och hjälpte mig med att göra naglar.

Under tiden så ringer sara och frågar om jag kan skjutsa henne till stan så jag och micke kastar oss in i bilen och skjutsar in henne.

HAHA, där var de roligt. Vi satt visst på fel ställe och därför hade dem glömt bort oss!!! De va kul!

Och som ni alla kanske vet så avslutades stadsresan med lite KINAMAT.


När vi sen kom hem så kom Jessika och Amir, TREVLIGT!

Hon ska försöka hjälpa oss så vi får någon pli på dogsen!

De kanske ännu finns hopp =)


imorrn bär det ju av till Luleå, och därmed 20 års fest!

Det blir nog trevligt, temat är ju dock rosa och glitter, och jag är ju inte en rosa-tjej direkt men jag tror att jag har fixat allt nu =)

Detta kan bli roligt.


HAHA! Nej, men nu ska dogsen ut och kissa och sen ska jag hoppa i säng så...


PUSSHEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards