Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 19 april 2011

Av ingetstorstadsliv - 19 april 2011 19:59

Sådärja, nu är snart tisdagen över och onsdagen är på intågande..

Just nu så är jag så fruktansvärt less på livet, Jag stiger upp på morgonen och går till jobbet, vilket jag trivs fruktansvärt bra med,

JAG ÄLSKAR småkalvarna =)


Sen blir det att komma hem, tar en prom med hundarna sen föröker jag vara duktig hemma... men igår blev de för mycekt.då brast det...

MEn inte mycket att göra något åt...

Blev iallafall ingen sömn så nu är man trött vill jag lova.


Just det, Sofia fyller ju 20 i helgen, vet dock inte om jag ska åka... Känner mig kluven.

Det är så svårt att bestämma sig, då innebär det ju att Micke ska vara hemma med hundarna och det vet jag inte om han vill, eller jo han vill ju inte men ja, som sagt vet inte om jag ska åka...

F¨r fundera, nej nu ska jag ta mig en alvedon sen sova kanske.


Blev ett tråkigt inlägg jag vet. Men har inget mera att skriva kanske blir bättre om några dagar eller någon vecka i värsta fall kanske någon månad men vi hörs som vanligt här på bloggen =)


Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards