Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 16 april 2011

Av ingetstorstadsliv - 16 april 2011 12:13

Nu är de lördag vilket innebär att de är helg en dag till =) UNDERBART!


Stefan är ju härsåhan och Micke sitter och håller på med deklarationen och jag har sett på BB.


Funderar på att ta cykeln och åka en sväng med Cisco så han blir lite utpumpad. Borde nog göra de.

Blev ett kort inlägg idag menmen....

Vi hörs!

PUSSHEJ

Av ingetstorstadsliv - 16 april 2011 00:13

Ja, idag var de då dax för att åka in till staden och se på Jeff Dunham. Riktigt jäkla kanonkul!

Dagen började med att först åka på jobbet, sedan lunchade med Viktorna på OK. Stefan kom ju igår, men eftersom han glömde plånboken hemma så valde han att åka hem imorse för att hämta den (?) DUMT!

Iallafallafullafall så när han kom hit igen så gjorde vi oss klara för att bege oss in till Staden där Micke väntade.

Så vi kikade runt lite innan vi åkte till Great Eastern och käkade där vi oxå mötte upp BÄSTASTEFrida. Riktigt god mat men de är de ju alltid där.


Sen skulle vi ju då åka och se på Jeff Dunham, han var ju kanoooonrolig men kan säga att våra platser inte var dem bästa, men roligt hade vi.



 

Nu är de en trött Muulin som skriver så nu ska jag banne mig ta och hoppa till kojs, råkade somna i bilen men kände jag ville skriva lite iaf =)


Så nu säger jag GODNATT!

PussHej

Ovido - Quiz & Flashcards