Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 13 april 2011

Av ingetstorstadsliv - 13 april 2011 11:55

Sådärja de är onsdag idag vilket innebär bra skit på TVn men ndet innebär oxå att man ska jobba 3 timmar på hemtjänsten. Eftersom onsdagar är deras möte´s dag så blir jag automatiskt inkallad =)

Så det blir 3 timmar här =)


Nu är sovrummet så gått som klart! De ska bara spikas upp lite lister och sen kan vi äntligen sova i sovrummet efter 3 veckor på golvet i vardagsrummet.

Blev riktigt bra och jag är stolt över resultatet.

Bilder kanske kommer senare när allt är klart :)

Har inte rikigt fått min kamera att göra som jag vill därför är de lite uselt med bilder. Flååt!


Nepp, nu ska jag vänta på att bilen ska komma så jag se kan åka och jobba.

Men vi hörs sen då!

PUSSHEJ

Skapa flashcards