Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 3 april 2011

Av ingetstorstadsliv - 3 april 2011 12:44

Nejdu, tacka vet jag fuse!

De är helt annars än hemtjänsten de är lugnt och skönt.

Men behöver inte stressa från den ena till den andra. Och denna jäkla pennan. Man ska komma ihåg denständigt..

Och det blir ju lite problem för mig som inte alltid har huvet med mig.


Är hemma på lunch nu och det blev vattenmelon så nu är man lite mättare i magen,dock inte så mycket men lite iaf.


Jahajaa, snart börjar en ny vecka medenya möjligheter.

Ska åka nu igen!

Så Hejdå!

Av ingetstorstadsliv - 3 april 2011 10:36

Jahapp som tidigare skrivet så fyllde pappsen år igår :)

Så vi var där och firade honom.


Syster skulle ha jobbat i helgen men iom att hon har sån förkylning och andra diverse saker så blev det så att jag ryckte in och jobbade igårkväll.


Det blev oxå så att jag fick jobba idag så det blir några timmar till denna helgen :)

Synd bara att det inte var den förra månaden men man får vara glad för det lilla man jobbar =)

Jobbar ju ganska så mycket annars oxå. För det blir ju så att jag hoppar in även på veckodagarna efter de att jag har kommit från fuse.


Men det känns riktigt bra faktiskt =)


Micke var dessutom gullig nog att göra frukost åt mig i morse som för övrigt disken står i diskhon här på lokalen och väntar på att få bli diskad.

Kanske skulle göra de istället för att skriva här.. Men ´NEJDå!

Men måste ju ta tillvara på lunchen som man har.


Väntar på att kollegan ska komma in så vi kan planera resten av dagen. Får se hur det går =O

Blir nog många mil i bil idag.


Sen ska ju mickes morbror opereras på onsdag. Håller tummarna så då ska jag bara jobba förmiddag. Någon som känner sig manad att vara hundvakt åt två vilddjur??

Hör av er isf =)


Nepp, nu kankse jag skulle ta och göra något vettigt?

Hörs sen då!


PUSSHEJ!


Skapa flashcards