Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av ingetstorstadsliv - 12 mars 2011 09:25

Men dock så tillbringas helgen på jobbet?!

Någon som är förvånad?? blev så jag bytte helg skulle ha jobbat nästa helg egentligen. Men nu blev de jobb denna helg. Veckan som kommer så ska jag jobba delad tisdag,onsdag, torsdag. Och bara förmiddag Måndag och Fredag.


Eftersom att en viss Sara tydligen har planerat något för mig på fredagkväll så krävde hon mer eller mindre att jag skulle vara ledig. Men dock har jag inte fått veta vad de är som jag ska göra. Lite bitter? Jovars!!!

Jag HATAR överraskningar och det vet hon, förmodligen därför som hon göra detta mot mig! ;P


Hoppas bara att jag tycker det är roligt de som ska göras, men innan man vet vad de är så bävar man ju lite...

Skulle inte Ni kunna fråga henne och sen tala om för mig?

De vore ju kanon! :P


Nej, back to wok again.

Hörs sen!


Pusshej!

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards