Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av ingetstorstadsliv - 1 mars 2011 21:44

Jag vet, de är jäääävligt dålig uppd.men jag känner att tiden som inte räcker till.

Hade väl kunnat prioritera att skriva en rad eller två nån gång men blir som inte av. Iaf som tidigare inlägg så var Micke borta i helgen och jag var själv.

En konstig känsla om ni frågar mig, jättekonstig!


Dagarna gick bra jag jobbade, var ut med hundarna, var med familjen och kikade på TV.

Men det finns ju en låttext som går; "Det blir alltid värre framåt natten..."

Och jag säger då de, de blir de!

Jobbiga nätter  med nästan ingen sömn alls och dessutom 2 hundar som ser spöken. Inte kul!


Men nu är det nya tag som gäller. Ny vecka och nya möjligheter.

Micke fyller år på Torsdag de är väl vad som är inplanerat. Sen var det tomt i kalendern. Ungefär som de är på mitt konto nu när räkningarna är betalda ;)


Nej, ska hömta in dogsen nu och sen se BB. Måste nog sova sen om jag ska orka upp i morgon över huvudtaget.


Så Godnatt och lite uppd. blev de ju trots att jag är tom i skallen.

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards