Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av ingetstorstadsliv - 27 februari 2011 09:42

Det har vart dåligt med uppdateringar men allt har sin orsak till det oxå.

Jag har funderat och tänkt i helgen om hur jag vill ha det.

Hjärtat gör ont och skriker högt. "Det blir alltid värre framåt natten" Ja, det blir det. Då är de jobbigt har sovit själv och fått fundera. Och jag vill verkligen att allt ska bli bra!

Frågan är bara om Vi fixar det?


Tack alla ni som finns runt mig, som vill lyssna.

Jag är dock inte så bra på att prata, men de tar sig!?


Han kommer hem idag, då måste vi försöka prata. Se hur vi ska göra!

Jag vet varken ut eller in. Men kanske man blir lite klokare ju äldre man blir.


-livet är inte bara en dans på rosor, det är taggar med i bilden oxå!


Hoppas bara att Lasse blir bra! De är gubbens morbror han som fått Cancer ni vet?

Läget har inte vart det bästa så nu får vi hoppas!


Nej, dax att fortsätta jobba!

Så hejs!


Skapa flashcards