Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Rubrik saknas!

Av ingetstorstadsliv - 25 februari 2011 15:04

Jadu, just nu är det mycket som händer i livet.

En gång var det Vi men nu är de endast Du och Jag!

Tanken på detta gör mig kluven. Jag vet inte vad jag vill. Du säger en dag; nu är de slut!

Snart 4 år har vi vart ett par vi har tagit oss igenom både med och motgångar. Det har vart svårt men vi har alltid haft varandra.


Nu finns det inget Vi, eller det finns men de är komplicerat som de så fint heter.

Jag vet ännu inte på vilket ben jag står eller mot vilken vägg jag ska luta för att få tröst!

Många finns runt mig men i min bubbla är jag ensam,i tankarna är jag själv. Endast JAG som kan fatta det avgörande beslutet. Det är svårt nu!!


Jag vet varken ut eller in. Men de är skönt då man jobbar och huvudet fylls med andra tankar.

 
 
Ingen bild

den komplicerade

26 februari 2011 00:37

det var inte riktigt tänkt att du skulle "skvallra" de där med ångra sig, men de gör inget, jag saknar dig och håller med om att vi behöver från varandra för att känna om vi kan eller klara oss utan varandra eller "behöver" varandra, de jag sa med ångra kan ju ha varit oxå för att vi har som sagt varit ihop snart 4år så men vi får väll se hur de känns efter helgen. hoppas du kan sova ordentligt nu ensam i huset, sov så gott

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad... Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!   Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levan...

Av ingetstorstadsliv - 26 november 2019 15:22

Jag vet att varje gång jag skriver här är de endast skit! Likaså är det idag.. smärtan är fortfarande kvar, Surprice?  Nej, men de är ju så att det inte finns någon möjlighet att kunna göra den hel.. bara att leva med det. Bokat tid för ännu en s...

Av ingetstorstadsliv - 18 mars 2019 07:25

#hatasnö Nu räcker det, det har verkligen kommit tillräckligt nu. Varenda morgon måste man skotta för att ta sig ut. Har haft lyxen att John har börjat kl 07 så har kunnat åka med honom men nu är han ledig i 2 veckor så skönt för honom men jobbigt f...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Ovido - Quiz & Flashcards