Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av ingetstorstadsliv - 20 februari 2011 14:31

Jag är ledig idag vilket är ganska så skönt. Jag har jobbatnu 6 dagar i sträck och se kommer jag att jobba hela veckan som kommer + helgen sen hela veckan efter de.Så ska bli skönt med en vilodag idag.

Dock anser min yngsta storasyster att jag är en "svikare" som inte jobbade idag!

Men jag hoppas det gick bra för dem iaf =)


Idag har vi då haft främmande från Far och sen komme deras grannar och drack kaffe. Sen har pojkarna fått duscha idag. Sen funderar vi på att städa men de är inte säkert att det blir av. Vi får se... nu tror jag vi ska ut och sopa av den röda fårrrrden och bege oss till åkervägen. Med första stoppet på Tornvägen.

Kan eventuellt bli så att vi äter lite middag där oxå!

Hoppas  bara dem ska äta något gott!

Orkar inte laga mat idag, men gubben vägrar väl att följa med.


Nepp, nu ska jag ta och göra nå vettigt.

Så HEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards