Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av ingetstorstadsliv - 17 februari 2011 21:07

Torsdagen är nu snart slut viket innebär att så är oxå torsdagens arbetspass, det var en delad tur idag med. 6-8.30 sen började jag om 16,30- 19 så nu är man mör i kroppen. Har då ätit middag och sen lite pop-corn mums. Har vart sugen länge och idag blev de så att jag köpte.


I morgon blir det dessutom monsterpass med jobb börjar 7.45 och slutar kring 14. Sen börjar jag om fast på det andra jobbetmed kossorna. Det blir nog trevligt.Fick själv ta allt ansvar för kalvarna idag det var spännande vill jag lova! Man kan ju hoppas de intekommer någon ny kalv så jag måstetänka om igen!

Demsäger att det här ska vara ett lätt jobb men så är inte fallet.

Dock har jag ju bara vart där 1 vecka så de kanske släpper ju mera tiden går :) Hoppas går ju iaf.

Jag har provanställning till den sista april så efter det så får vi se om dem tycker jaghar vart duktig eller inte,.


Nejdu, nu ska jag skutta in i duschen och sen soooooova! Är trött så.

NATTI!


BTW, hörde på radion att de ska bli mellan 35 och 40 grader kallt inatt.

Skapa flashcards