Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av ingetstorstadsliv - 6 februari 2011 18:29

Sådärja, nu är jobbarhelgen över och snart börjar en ny vecka, jag blir ju dock utan schemarad i morgon och ska gå tillbaka till springvikarie och det är något som jag inte gillar alls..men som jag sagt tidigare så är det ju ett jobb iaf och eftersom jag inte har jobbat så mycket så har jag ingen möjlighet att börja stämpla.

Men jag är inte så orolig så nog kommer jag att hitta mig nå jobb så småningom ska du se! =)


Har uppdaterat dåligt men det verkar som om jag har några trogna läsare(?) som kommer tillbaka iaf. Vore kul om ni kunde kommentera oxå? Iallafallafullafall så funderar jag på att ta på mig iskläderna så jag kan ta en hund och åka ut med sparken. =) De är ju så härligt =) men de är så grymt kallt. -17 så de biter mycket i kinderna. har man då dessutom lite fart då blir de KALLT!


Nepp, nu ska jag borra ner mig i soffan och se om suget efter en sparktur blir starkare lite senare? =)

Puss och hej!

Skapa flashcards