Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg under januari 2011

Av ingetstorstadsliv - 9 januari 2011 17:36

Mår snäppet bättre men det finns fortfarande spår efter magsjukan, har dock lyckats få i mig både blåbärssoppa och lite köttsoppa, får se om jag kan behålla detta nu.

Snart börjar OTH på Tvn så nu blir det en mysig kväll! =)

Av ingetstorstadsliv - 9 januari 2011 12:11

usch och fy nu har även jag fått denna äckliga magsjuka!

Har mått illa sen igår kväll och spytt 1gång/timma sedan dess.

Dock hade jag en så söt svåger som hade åkt och köpt blåbärssoppa till mig <3


Nejdu, nu ska jag krya på mig. Hörs!

//Å

Av ingetstorstadsliv - 7 januari 2011 20:19

Vi var till mami och papi och åt mat med dem och jossan och viktor.

Mums var det så nu är man mätt i magen.


Men hundarna var ju hemma själv idag och då passade dem på att demolera sin korg, bild kommer senare på det, såg ut som ett slagfält i hallen när jag komme hem, men nu är det uppsopat och jag ser på spåret!


Kanske uppd,mera ikväll!

Hörs

//Å

Av ingetstorstadsliv - 7 januari 2011 09:26

Idag är det fredag vilket snart innebär helg. och tro det eller ej men jag är LEDIG denna helg, underbart! Har ju dock dragit på mig en skada i axeln som inte är att leka med men hoppas på att med lite vila att den blir bra. Kan inte lyfta den ovanför huvudet eller ta på mig jackan så det är lite jobbigt.

Men vafaan de som inte dödar de härdar, visst är de så?


Gubben är frisk nu och åter på jobbet så det är skönt hundarna är hemma och matte är orolig.

Undrar om huset står kvar sen när jag kommer hem dem är riktigt duktiga på att riva allt som kommer i deras väg. Men det gick ju bra i onsdas så får hoppas på det bästa!


Är på jobbet nu och ska strax åka vidare men kände de va lite halvtaskig uppd. igår och även dagen före. så Tänkte jag slänger iväg ett litet nu.


Svärmor kommer ju ner på tisdag oxå och gubbens morbror börjar sin behandling på NUS hoppas nu detta går vägen.


Nejdu, uppd. lite senare om hur vildingarna har haft det hemma.


Hörs sen!!

// ett milt Å endast -4 =) ME LIKE!

Av ingetstorstadsliv - 5 januari 2011 20:15

Första dagen man jobbar på det nya året och det kändes jättekonstigt att skriva 5/1-11 det blir lätt att det blir -10

Men man måste ju vänja sig vid att det är ett nytt år med nya möjligheter,


Idag har hundarna vart hemma själv och det har gått bra efter det att man hade städat undan ALLT i hallen. Dem är som söta dem små liven, är i värsta trotsåldern biter på ALLT och lyssnar verkligen inte alls på vad matte säger.

Och Ciscogubben som är halt och Lexus som bara är söt.


Sen har deras husse fått magsjuka så det blir inget besök denna vecka. Det är nästan så att jag inte vill vara hemma, vill inte få kräksjukan. Verkligen vill inte det.


Huvva!


Nej nu ska jag glo lite på TV sen ska jag ut med vovvarna =)

Av ingetstorstadsliv - 4 januari 2011 10:54

Har ju en ledig dag till de  är skönt hundarna har fått varsina ben så de är lugnt nu.

gubben försovde sig i morse eftersom han hade stängt av väckaren så det blev stressigt. Men jag känner mig väldigt lugn, slappar i soffan och ser på 7:de himlen Det är kul


Men imorrn så  börjar de igen. Men men det är smällar man får ta.


//Å

Av ingetstorstadsliv - 4 januari 2011 00:02

nej nu är de dax att sova så natti!

Av ingetstorstadsliv - 3 januari 2011 20:40

Jag och hundarna har vart hemma idag medan gubben har vart på jobbet.

Jag är ledig måndag tisdag sen jobbar jag resten av veckan men är ledig helgen, schema vecka 6 GILLAR JAG SKARPT!


Det är ofantligt skönt! Så jag och hundarna har bara myst sen vart ute i det vackra vädret endast -5 så det var rena sommarvärmen. =) Funderade på att ta på mig sommarklänningen men det blev inget av.


nu ser jag på familjen annorlunda ser roligt ut med stor familj men herregud jag skulle aldrig ha tålamodet till det.

Så för min del räcker det med 2 hundar än sålänge men självklart så vill jag ju ha barn så småningom.


//Å

Ovido - Quiz & Flashcards