Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg under januari 2011

Av ingetstorstadsliv - 15 januari 2011 23:34

Har sett fångarna på fortet där ingenting är omöjligt... Men det blev det visst för hammerfall!

Tänk om man fick kuta omkring på fortet och skutta runt bland cellerna de skulle vara skoj!


Har jobbat kväll ikväll och kommer att jobba heldag i morrn och i morgonkväll blir det diabildstittning. SKOJ!


Nu kan jag berätta varför jag var så glad, och jo det beror på att jag ska bli MOSTER månadsskiftet Juli aug. Längtar! det är storasyster som ska ha barn. Riktigt kul! Hade dock listat ut det INNAN hon berättade men kul iaf, så nu letar dem efter hus här i lilla Å så vi får väl se hur det blir med den saken.


Av ingetstorstadsliv - 15 januari 2011 10:33

Snart är första passet avklarat så hem och skotta lite snö från taket och på jobbet senare ikväll. Men hoppas bara att det blir varmare, för det är inte roligt med denna kyla.. BRRR!


Nu hade man hoppats på att åka utomlands där de är varmt och skönt. Men men, den dagen då värmen kommer hit får man vara glad eftersom ekonomin absolut inte är den bästa! Måste ju som tidigare sagt oxå köpa en "ny" bil eftersom gubben krockade lånebilen vi hade.. så nu har vi problem i den STORA skalan.


vad händer för er en så här kall vinterdag i mitten på januari? något spännande?? =)

Av ingetstorstadsliv - 15 januari 2011 07:19

Sådärja då var det dax att jobba i helgen då! Känns väl sådär men de är skönt att de bara är var 3:dje helg. hade gått väldigt bra att jobba om det inte vore så in i bannat KALLT men termometern visade på - 31,3 FYFAN säger jag bara!


Nej nu ska jag ta och försöka hitta helglistorna och skriva dom! så vi hörs!!


//Kallt Å

Av ingetstorstadsliv - 13 januari 2011 23:55

     


Nejdu, nu är de dax att krypa ner i sängen och slåss med Cisco om min plats, visst är han söt? =) Mammas pojke!

så Godnatt!

Av ingetstorstadsliv - 13 januari 2011 22:35

Sådärja, nu är Lexus rastad och även Cisco dock får ju inte Cisco gå några promenader så han fick busa lite med husse på gården medan jag och Lexus spatserade runt byn =) Där gjorde jag dock en hemsk upptäckt att gatlysena på "huvudleden" inte lös, detta gillas INTE eftersom jag är mörkrädd och hunden ser spöken, det är inte att rekomendera.


I morrn gere dax å börj arbet efter 2 dagars ledihet, de ä int heller nå som uppskattas eftersom ja jobba helgen, men de bli no bra!


Hoppas ba att de int börja snöa, för då äre ett H-vete!


Jaja, men nu ska jag ta och gå å lägg me tillsammans me gubben, kanske se lite på barnfilm, ibland får man sån nostalgi efter de.

Så vi får höras,


//Å

Av ingetstorstadsliv - 13 januari 2011 19:36

Jo jag vet, vart superdålig på att uppdatera men har haft svärmor och svärfar på besök bla därför dålig uppd.


Sen har ju gubben kört av vägen med bilen, detta hände då i måndagsmorse då jag fortfarande var hemma och mådde lite illa, men nu är det bra.

Blev riktigt orolig då han ringde mig 06.40 på måndagsmorgonen men han klarade sig helt oskadd <3, men bilen däremot var det värre med.


Så nu har vi endast 1 bil igen och skulle ABSOLUT behöva en annan bil så någon som har en kombi till vettigt pris HÖR AV ER!!


Sen igår så fyllde svärmor 60 och dagen till ära tillbringades på NUS hos gubbens morbror. Han ska snart börja sin behandling mot cancer. Hoppas allt går bra!


Men idag har då svärfars åkt hem så nu är vi ensamma ikväll, det är skönt faktiskt, så syster var hit och vi åt mat med henne trevligt!


Snart kan jag berätta varför jag var så glad! men inte än riktigt! Men som sagt snart!


Nej nu ska jag se klart på vänner, sen se om Sara hör av sig tänkte höra med henne om hon ville följa med ut på en kvällsprommis med "lilla" Lexus,



                                 

Så vi hörs då!

//Å

Av ingetstorstadsliv - 10 januari 2011 17:34

studenten år 2010


  Vintern  där man bor.

  på sommaren i den lilla by jag bor i :)

Cisco


    Lexus

Av ingetstorstadsliv - 9 januari 2011 21:15

Usch att ha magsjuka känns som om man vore bakis. Däremot är magsjuka den bästa bantningskuren.


Nejdu, nu ska jag se på romantisk film!

Bilder kanske kommer i morrn

Skapa flashcards