Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av ingetstorstadsliv - 22 januari 2011 21:40

Och maten har landat i magen så man är mätt och belåten!

Blev tacos till middag sen blev det pannacotta (?) till efterrätt så man är nöjd och glad. Nu har vi just kommit hem från mamma och pappa så vi ligger i soffan nu och mår bara gott.


Nu ska vi se på TV och se om det är något av värde. Annars kanske det blir en film eller bara umgås.


Så nu tackar jag för mig denna gången.

Av ingetstorstadsliv - 22 januari 2011 15:12

Sådärja, idag är en bra dag... både för mig och djuren!

Vi har vart i huset där mormor och morfar bodde innan dem gick bort och hundarna har fått springa lös och busat i snön, tom gubben följde med och det vill inte säga lite ;) 1 timma var vi ute så det var riktigt härligt!


Det var ju nästan + grader i luften så jag kan lova att jag njöt! Dock så hade jag varken kameran eller mobilen med mig :/ så lite lessen för det. Det får bli nästa gång =)


Och ikväll blir de Tacos och hela familjen ska äta, eller inte riktigt hela eftersom bror inte kommer men nästan iaf.., kanske blir nå polisskolan oxå! Den går ju på TV så man kanske måste ta tillfället i akt.


De övriga i familjen är ute och kör skoter så  vi får se när dem kommer hem så vi kan äta, Men just nu har jag två "döda" hundar i soffan dem varken hör eller ser något. Skönt när dem är så utmattade! =) *matte njuter*


Nejdu dax att byta kläder och göra mat så vi hörs!

Ha entrevlig lördagkväll för det har jag tänkt iaf =)

// ett lyckligt Å

Av ingetstorstadsliv - 22 januari 2011 11:58

Vad är det för rubrik i aftonbladet?

Är det någon som gör det? Isåfall vem då?

Jag vet 2 stycken som har blivit våldtagna  inte men inte har dem förtjänat de.

De är som skumt!


http://www.aftonbladet.se/wendela/article8449370.ab


Ja iaf så har Gubben vart och hämtat forden nu i Umeå och det blir en reservdelsbil så det blir bara skrot! HA! nu får han försöka fixa det själv!


Och svärfär är i skeå och kollar på en annan bil, så nu blir det många bilar.

Ovido - Quiz & Flashcards