Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

bilrep, och bråk!

Av ingetstorstadsliv - 19 januari 2011 09:38

Jaa, bilen som gubben krockade förra måndagen ska då repareras men eftersom gubben vägrar ta hjälp av mina föräldrar så är vi ganska oeniga om hur detta ska gå till.


Han anser att vi ska hyra en bil med kula och dessutom hyra släp i stan för att kunna få hem en bil som står i Umeå.


Medan jag anser att vi kan låna en bil av mamma och pappa med kula och sen se om vi kan hitta ett annat släp, vilket är billigare.

Vad tycker ni?


Sen istället för att prata med mig så blir han sur och säger att han  ska fortsätta jobba och kan därför inte svara på frågan om varför? Jag känner att mitt tålamod tryter och attityden som han har byggt upp mot mig inte kommer att bli särskillt långlivad!

För fortsätter det i denna takten så är det KÖRT!


Jobbar iaf idag fram till 16.45 så ska åka och städa nu.

Kände bara att jag var tvungen attskriva av mig lite, blir så förbannad!


Hade!

//Å

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingetstorstadsliv - 30 november 2019 22:37

Sista dagen på November månad... Imorrn är det första advent, shit vad tiden springer iväg?! Vad händer, jag hinner inte med!   Blev en trevlig och spontan kväll med vindrickande och en massa surr, vi hann beta av både allt mellan död och levan...

Av ingetstorstadsliv - 26 november 2019 15:22

Jag vet att varje gång jag skriver här är de endast skit! Likaså är det idag.. smärtan är fortfarande kvar, Surprice?  Nej, men de är ju så att det inte finns någon möjlighet att kunna göra den hel.. bara att leva med det. Bokat tid för ännu en s...

Av ingetstorstadsliv - 18 mars 2019 07:25

#hatasnö Nu räcker det, det har verkligen kommit tillräckligt nu. Varenda morgon måste man skotta för att ta sig ut. Har haft lyxen att John har börjat kl 07 så har kunnat åka med honom men nu är han ledig i 2 veckor så skönt för honom men jobbigt f...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Av ingetstorstadsliv - 16 mars 2019 14:06

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i livet.  Den 21:a januari började resan mot SSK. Jag förklarade det lite som att hoppa fallskärm, jag har tagit tjänstledigt från min tidigare nattjänst och kommer att jobba med det under somrarna. Men under...

Ovido - Quiz & Flashcards