Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av ingetstorstadsliv - 9 januari 2011 21:15

Usch att ha magsjuka känns som om man vore bakis. Däremot är magsjuka den bästa bantningskuren.


Nejdu, nu ska jag se på romantisk film!

Bilder kanske kommer i morrn

Av ingetstorstadsliv - 9 januari 2011 17:36

Mår snäppet bättre men det finns fortfarande spår efter magsjukan, har dock lyckats få i mig både blåbärssoppa och lite köttsoppa, får se om jag kan behålla detta nu.

Snart börjar OTH på Tvn så nu blir det en mysig kväll! =)

Av ingetstorstadsliv - 9 januari 2011 12:11

usch och fy nu har även jag fått denna äckliga magsjuka!

Har mått illa sen igår kväll och spytt 1gång/timma sedan dess.

Dock hade jag en så söt svåger som hade åkt och köpt blåbärssoppa till mig <3


Nejdu, nu ska jag krya på mig. Hörs!

//Å

Ovido - Quiz & Flashcards