Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av ingetstorstadsliv - 3 januari 2011 20:40

Jag och hundarna har vart hemma idag medan gubben har vart på jobbet.

Jag är ledig måndag tisdag sen jobbar jag resten av veckan men är ledig helgen, schema vecka 6 GILLAR JAG SKARPT!


Det är ofantligt skönt! Så jag och hundarna har bara myst sen vart ute i det vackra vädret endast -5 så det var rena sommarvärmen. =) Funderade på att ta på mig sommarklänningen men det blev inget av.


nu ser jag på familjen annorlunda ser roligt ut med stor familj men herregud jag skulle aldrig ha tålamodet till det.

Så för min del räcker det med 2 hundar än sålänge men självklart så vill jag ju ha barn så småningom.


//Å

Av ingetstorstadsliv - 3 januari 2011 07:46

Happ, nu är det måndag och en ny vecka börjar, dock är jag ledig fram till onsdag det är underbart.

Men gubben som har vart hemma en vecka började att jobba idag så Lexus väckte oss kl 05.55 vilket var bra eftersom gubben egentligen skulle upp 05,30 han måste åka senast 06,10 han har ju nästan 1 timma till jobbet, så medans han gjorde sig klar gick jag ut och skulle starta bilen, fick bli med startkablar denna morgon då batteriet var dött.


Nej idag blir det en "soffdag" =)

Av ingetstorstadsliv - 3 januari 2011 00:47

Vi kom oss iväg igår tro de eller ej? Men efter ca 1 timma så var vi framme.

Tokdålig väg dock eftersom dem inte hade kört med bitvargen så man fick hoppa mellan spåren i vägen.


Dagen idag har vart en riktig slödag, underbart steg upp i morse och fixade frukost plockade ur diskmaskinen och fyllde den på nytt sen starta en tvätt det var allt nödvändigt jag gjort idag, sen ringde syster och surrade en stund men de blev så jag gick över dit istället för att surra i telefonen.


Var hemma därifrån vid 21 och då tyckte gubben det var dax att jag åt middag så tänkte äta rester från nyår dock blev det inte kvar nå potatis så jag tänkte jag skulle koka lite pasta men orkade inte vänta på det så ikväll vart det en smörgås och 1 glas mjölk.


Har dessutom funderat på nyårslöftet jag la ju 5 stycken ifjol men klarade endast 3 så jag har ju 2 kvar! Den som spar han har ;) det gillas.


Nej om man skulle ta och kissa hundarna och sen krypa ner i renbäddad säng. Hoppas bara jag hinner före hundarna!


Natti!

//Å

Ovido - Quiz & Flashcards