Ett liv på vischan & allt som hör dit.

Alla inlägg den 28 december 2010

Av ingetstorstadsliv - 28 december 2010 21:21

Jag fortsätter kraxa på.. Halsen har inte blivit bättre utan jag låter fortfarande som att jag är i målbrottet. Detta är jobbigt...Måste komma ihåg att dra fram soptunnan innan jag lägger mig, det får jag inte glömma.


Pratade just med gubben och han är kvar i staden. Sen har han dessutom 1 timma innan han är hemma oxå. Det blir en sen kväll..


Saker jag måste komma ihåg imorgon är att gå till biblioteket, åka på banken som har öppet mellan 10-13. Att jag börjar jobba 14,45 ist för 12.15 Kan vara något annat jag måste göra oxå men det har jag glömt. Nej nu kom jag ihåg ringa lassa. Men nu var det nog allt(?) kanske...


Kan bli en till uppd.ikväll eftersom jag är uttråkad.


Så vi hörs då!


// Å

Av ingetstorstadsliv - 28 december 2010 19:01

Gubben har vart i staden helan dagen och är fortfarande kvar där, så jag och hundarna har bara sett på TV och myst dem är så söta mina små troll.


 


Kanske det blir så att gubben kommer hem med en ny dator då tangeterna inte fungerar så bra. Så hoppas hoppas hoppas att han kommer med en :)


Dock fick jag trevligt kaffebesök av Sara och vi åt lussebullar och pratade lite strunt. Alltid lika roligt.


Nejdu, nu ska jag ta och hänga lite tvätt så det ser ut som jag har gjort lite idag iaf =)


// Från Å

Av ingetstorstadsliv - 28 december 2010 12:57

 


Jadu, denna bilden togs den 23/12-10 på eftermiddagen,temperaturen visade då på -33,2 grader.  Vi firade då lilla julafton med Farfar´s och mina kusiner på pappas sida, och eftersom vår familj är stooor så blev det att fira Julafton i dagarna 4.


Nu är julen äntligen över så nu kan man bara vänta på att snön ska försvinna...eller iaf at det ska bli mindre kallt... Det är önsketänkade. Hundarna börjar bli så rastlösa nu eftersom det är kallt ute och man därför inte  vill visatas ute några längre stunder.


Förkylningen har nu slagit till ordenligt och med de kommer en massa hosta och ont i halsen.. men tur är då iaf att man är ledig idag och börjar i morgon kl 12.15 :) En liten stund att ta igen sig på..


Ha de så länge

// Från Kalla Å temp. -16,2

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här har vi en blogg om livet på glesbygden, en vanlig tjej med vanliga problem.

Hon bor med 1 hund i ett grått hus med blåa knutar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards